BELANGRIJK - Informatie voor CRS Leden

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 23 september, 2010, 16:53:58 PM

Maarten-Jan Mulder

Om toegang te verkrijgen tot het Alpine Magazine & Leden board dien je het lidmaatschap aan te vragen voor de ledengroep CRS. De afbeeldingen hieronder beschrijven welke stappen je moet nemen. Na controle wordt je lidmaatschap goedgekeurd en kun je berichten plaatsen en lezen in dit board.

Klik op profiel

Hou de muis boven profiel wijzigen tot het menu verschijnt, klik hierna op groeplidmaatschap

Klik op verzoek lidmaatschap

Vul je lidnummer en klik op verzoek indienen

Je krijgt bevestiging dat het verzoek is ingediend, na controle krijg je toegang tot het AM board

Maarten-Jan Mulder

Kleine toevoeging, nadat je lid bent verschijnen ook de extra velden in het profiel (Lidnummer & Clubauto).

TymenJ

Geld dit ook voor de Vraag & Aanbod sectie? Deze zijn inmiddels ook spoorloos ;)

Maarten-Jan Mulder

Nee deze zou je gewoon moeten kunnen zien Tymen. Onder het account wat ik gebruik voor testen zie ik ze wel.

TymenJ

Ze zijn inderdaad weer zichtbaar, vreemd  ;D

Rob-

Ik krijg me lidnummer niet gesaved.
Doe ik iets verkeerd

Megane GT

Maarten-Jan Mulder

Rob-

Nee vul hem in. Save hem verandert gelijk terug naar 0
Megane GT

Maarten-Jan Mulder

Ik heb hem voor je ingevuld, ik kan zo snel niet achterhalen waarom het bij jou niet goed gaat.

Xabre

Hoeveel leden heeft CRS eigenlijk? Uit nieuwsgierigheid.

Maarten-Jan Mulder

Uit het jaarverslag:
Aantal leden per 1 november 2015-------243
Aantal leden per 1 november 2016-------249

Even snel geteld zijn er via de site sinds 1 november +/- 12 inschrijvingen bijgekomen, aantal opzeggingen waren er dacht ik een stuk of 5.
Dus laten we zeggen op dit moment ruim 250 leden  :)

Willeon de Zoete

-Renault 5 GT turbo verslaafd-

Maarten-Jan Mulder

Yeah! Als we die nou om kunnen zetten in leden  ;D

Willeon de Zoete

-Renault 5 GT turbo verslaafd-

Xabre